сряда, 12 февруари 2014 г.

Тук съм


Йейй!! Това е произведение на изкуството! Талантливата Ивети го е създала! Та сега блогът си има нещо, което да потвърждава съществуването му в реалния свят. А може би не блогът, а самата аз си имам нещо, което да потвърждава присъствието ми в реалния свят. Левитация и жирафи още от крехкото ми ученическо съществуване! Искрено и` благодаря и от виртуалната къща! Прегръд!



P.S.: Поради технически неизправности, невъзможно е за мен да кажа кога ще имам възможността да се завърна със смислени блогърски проявления или хронологични такива. Надявам се скоро. Но отношенията ми с техниката са като при онези двойки, които си мълчат и търпят, мълчат и търпят, докато накрая не вдигнат скандал за това, че някой не е изхвърлил боклука, който скандал в най-добрия случай завършва с раздяла, а в най-лошия с убийство и самоубийство. Но пък е твърде възможно да драматизирам, тъй като съм афектирана. :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар