неделя, 12 май 2013 г.

Аз бях в Италия, Част 1.

Италианствах! Италианствах мноооого! Видях Венеция, Рим, Ватикана, Флоренция, Верона и Падуа. Много красота се побра зад клепачите ми за много кратко време. И ако трябва да разказвам, едва ли бих могла да си спомня всички малки неща, които ме хващаха и ме тръшкаха от емоция по стени и площади. За едно съм сигурна обаче, обикалях из чужди градове и като детектив търсех красотности от видове, които ме вълнуват. Така че пак (както сторих след Прага) съм подготвила три части с избрани снимки, не конкретно подготвени, за да покажат и разкажат за градовете, в които съм била. Просто любими мои кадри на дъхавата атмосфера, която ми създаде Италия.

(*за информация за местата и снимки на забележителности, попитайте Google)

Започвам този път обаче с прозорчестия пост. Италия беше много благосклонна към тези ми пристрастия – всичките прозорци имат капаци! Това е най-романтичният детайл, който може да притежава един прозорец. Макар че селекцията ми е доста мрачна, сега като я гледам. Ловувах и пране! Бих могла да кажа, без да бягам от отговорност, че обичам да снимам прозорци и простряно пране на хора, живеещи близо и далече. :) Ако тази поредица ви допада, може да разгледате подобна от Прага: Аз бях в Прага, Част 2.


На мнение съм, че това е любимата ми снимка от всичките около 800, които направих.




























Тук всичките ми категории се събират в еднa.






Чаршафи в центъра а Рим


Венециански чаршафи


Ще ми се отново да отчета благодарности към най-невероятния Panasonic Lumix, чийто зуум ми донесе много по-прекрасни снимки от липсата му.

1 коментар:

  1. Поздравления за това, че сте посетили тази страна, макар че и там има сгради,които са малко поизоставени и не са боядисани,както и у нас.е трябва да си мислим, че в големите страни,които са големи и туристически дестинации,които привличаш много хора годишно всичко е на ред.Ако мислите, че зимата в Италия е уникална, то тогава лятото е още по уникално ,както казват всички,които се връщат от едно подобно пътуване по време на зимата.Страната е заобиколена не от едно или две, а от цели 4 морета , а няма да пропусна и красивите плажове на Адриатика или Средиземноморието, Йонийско или Тиренско море.Общо взето страна мечта за всичко.

    ОтговорИзтриване